Otázky a odpovědi

1. Mohu mít i 2 přípojky pro pevný internet?
Ano, přípojek můžete nastavit více, dle Vašeho přání. Ke každé přípojce můžete kombinovat až 4 SIM karty, kdy s každou další budete zlevňovat celou službu. Rádi Vám připravíme individuální nabídku pro Vaše potřeby.

2. Budu sledovat každou službu v jiném účtu?
Ne. Není třeba kontrolovat více účtů. O všech službách máte přehled v samoobsluze pod jedním účtem.

3. Jak se dostanu k daňovým dokladům?
V rámci samoobsluhy máte plnou kontrolu nad měsíčním vyúčtováním. Máte k dispozici podrobné reporty za čerpání služeb a daňové doklady ke stažení. Máte možnost zde také nastavit limity pro čerpání služeb.

4. Co se stane, když vyčerpám na SIM kartě 300 volných minut?
Minuty provolané nad stanovený limit budou účtovány dle ceníku. Cena za 1 minutu nad limit je 1,25 Kč.

5. Jak probíhá platba kartou?
V rámci nastavení služeb budete vyzvání k jednorázové autorizaci pro platby z Vaší karty. Následné měsíční úhrady za služby budou již probíhat bez Vašeho zásahu a pouze budete o každé proběhlé úhradě informováni.

6. Kdy se začíná aplikovat sleva na kombinovanou službu?
V případě kombinace jedné internetové přípojky a 1 SIM karty se začíná aplikovat „slevování“. Každou další SIM kartu pak máte levněji a levněji. Poslední 4. SIM kartu k dané internetové přípojce pak máte za pouhých 154 Kč.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace